OWee in foto’s dag 4: hoog bezoek en hoge noten

Duizenden nieuwe studenten maken momenteel kennis met het Delftse studentenleven. Delta doet de hele week mee, van activiteitenmarkt tot cantus. Dit was de OWee woensdag.

(Foto’s: Justyna Botor)

Stiekem omlopen was er niet bij. Wie de activiteitenmarkt bij sport- en cultuurcentrum X wilde bezoeken, moest verplicht door de gele opblaasduikboot. Duikbril op en gaan!

Eenmaal binnen maakten deelnemers van de OWee en het Introduction Programme kennis met de vele studentensport- en cultuurverenigingen die Delft rijk is.

Studentenvoetbalvereniging Ariston gooit de trucendoos open in de hoop zoveel mogelijk nieuwe leden te scoren.

Klimmen en klauteren voor gevorderden met buitensportvereniging Slopend.

Leden van rugbyclub Thor poseren hier uiterst vriendelijk voor de camera. Wacht maar tot je ze in het veld tegenkomt!

Beide pogingen waren raak. Ja, echt!

Brandende voetzolen en zweet op het voorhoofd. Met 28 graden volleyballen in de volle zon is geen pretje.

Hoog bezoek tijdens de activiteitenmarkt. Koningin Máxima en minister Dijkgraaf van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap kwamen langs en spraken met verschillende verenigingen over mentale gezondheid. (Foto: Mind Us)

Onder begeleiding van coverband Lijn 7 zingen deelnemers de longen uit hun lijf tijdens de cantus sing-a-long. Niet voor niets is dit het evenement waar het gros van de deelnemers zijn stem kwijtraakt.

Geïnteresseerden zonder toegangsbewijs konden genieten van de cantus sing-a-long vanaf het dak van de TU Delft Library.

Dagje gemist? Kijk op:

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt