De OWee in beeld dag 2: goodies scoren op de infomarkt

Duizenden nieuwe studenten maken momenteel kennis met het Delftse studentenleven. Delta doet de hele week mee, deze keer vanaf de infomarkt. Dit was de OWee maandag.

(Foto's: Justyna Botor)

Maandag presenteerden verenigingen, verschillende TU-diensten en bedrijven zich op de Markt aan de nieuwbakken studenten.

Voor deelnemers een uitstekende gelegenheid om zoveel mogelijk gratis petten, sokken en pennen te bemachtigen. Maar waar laat je al die goodies? In zo’n kek Delta linnen tasje natuurlijk!

Twee linkerbenen? Ook met je handen kun je uit de voeten bij voetbalvereniging Ariston.

De zon zorgde voor veel vrolijke gezichten.

Op dag 2 draaiden de ‘inschrijflaptops’ bij studentenverenigingen al overuren. Zoals hier bij Sint Jansbrug.

Boardsportvereniging Drop trok flink wat bekijks. Zowel aankomend studenten als leden haalden halsbrekende capriolen uit op de halfpipe.

Virgilianen in buitengewoon groen.

Ook op het droge hebben de leden van zwemvereniging Wave het naar hun zin.

Wie in het holst van de nacht roeivereniging Proteus-Eretes verlaat wordt vriendelijk – doch dringend – verzocht dat in stilte te doen.

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl