Welkom bij Delta!

Wil je iedere dag in vijf minuten op de hoogte zijn van wat er gebeurt op en rond de TU? En wil je ook diepgravender journalistiek werk zien of lezen? Hier zit je goed.

(Foto: Sam Rentmeester)

Welkom op de nieuwe website van Delta, het platform voor constructieve journalistiek van de TU Delft. De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt om een zo gebruiksvriendelijk mogelijke site te bouwen. Dat is extra belangrijk omdat we nu alleen nog online te vinden zijn.

Met onze artikelen, foto’s en video’s over onderwijs, onderzoek en campusleven willen we op een opbouwende manier bijdragen aan een levendige, open en transparante universiteit. Studenten en medewerkers kunnen op ons platform ook hun eigen artikelen en producties delen.

Heb je weinig tijd en wil je snel weten wat er speelt op en rond de universiteit? Iedere werkdag brengen we je onze selectie van nieuws, achtergronden en opinie in slechts vijf minuten, gewoon op de homepage. Wil je meer weten? Klik bovenaan de pagina eens op ‘education’, ‘science’, ‘campus’, ‘opinion’ of ‘Delta Lab’.

Volgen

Maak meteen een bookmark of een widget op je mobiel en mis niets meer van wat Delta je biedt. Meld je helemaal onderaan deze pagina aan voor onze wekelijks nieuwsbrief.
Like ons op Facebook of volg ons op Twitter.

Tot ziens!

Hoofdredacteur Saskia Bonger