De OWee in beeld dag 5: het feest gaat door

Borrelen kan overal, maar bij de Delftse Studentenbond kon het donderdag tegen bodemprijzen. Tenminste, als het lukte om een goede deal te bemachtigen bij de stock exchange.

Bieden op drank bij de DSB. (Foto’s: Daniël Korvemaker)

Delta-fotograaf Daniël Korvemaker bezocht donderdag de Delftse Studentenbond, kwam langs Virgiel en het OWee-terras, keek bij de speciaal voor de OWee geopende teststraat en bezocht een festival. Deze week vind je elke dag zijn fotoverslag op onze website.

Bij de Aula is een kleine teststraat opgezet. Aankomend studenten kunnen hier een bandje ophalen in ruil voor een geldige testen-voor-toegang (TvT)-code, of onder toeziend oog van begeleiders een zelftest doen.

De band Funky Monkeys treedt op bij het OWee-terras.

Een mentorgroepje bezoekt de Delftse LHBT+ jongerenvereniging Outsite.

De Delftse Studentenbond (DSB) hield donderdag de befaamde Stock Exchange. Beginnend bij bodemprijzen, konden aanwezigen tegen anderen opbieden om de beste deal te proberen te bemachtigen voor hun drankjes. In de voor- én achterzaal werd heftig geboden.

De afsluiter van de avond was het sportfeest. 750 mensen konden opnieuw naar binnen om te feesten en kennis te maken met studentensportverenigingen, zoals bijvoorbeeld Plankenkoorts, Pegasus en Ariston.