Zijn Delftse studieplekken goed genoeg?

Studentenraadsfractie Oras houdt dinsdag 27 en woensdag 28 februari op alle faculteiten weer een enquête onder studenten.

Studenten in de faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica. (Foto: Thomas Zwart)

Onder de noemer ‘Oras komt naar je TU’ vraagt de fractie dit keer naar de kwaliteit van de studieplekken. Zijn er genoeg plekken met computer? Zijn er voldoende stille ruimtes? En: zijn de studieplekken goed vindbaar?

De enquête is een vervolg op een onderzoek van vorig jaar. Toen vroeg Oras waar studenten het liefst studeren en of de openingstijden op de campus goed genoeg zijn. Eind vorig jaar deed de fractie onderzoek naar de collegeduur en de manier waarop college wordt gegeven. Kunnen colleges bijvoorbeeld korter? De resultaten van dat onderzoek werkt de fractie nog uit.

Nieuwsredacteur Connie van Uffelen

c.j.c.vanuffelen@tudelft.nl