Word lid van onze redactieraad

De redactieraad van Delta, het journalistieke online platform van de TU Delft, zoekt twee nieuwe leden: medewerkers met hart voor universitaire journalistiek. De redactieraad bestaat uit negen leden, onder wie studenten en medewerkers van de TU Delft en externe journalistiek deskundigen. Momenteel hebben wij vacatures voor twee TU-medewerkers. De redactieraad controleert namens het college van bestuur het gevoerde redactionele en journalistieke beleid en komt vier keer per jaar bijeen. De raad adviseert over nieuwe onderwerpen en/of over redactionele ontwikkelingen.

Interesse?

Stuur een e-mail met een korte motivatie naar Saskia Bonger, hoofdredacteur van Delta: s.m.bonger@tudelft.nl.

Nadere toelichting is te krijgen bij Irene de Bel, voorzitter van de redactieraad: irene.debel@gmail.com.

Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl