Witte pakken

Witte pakkenComplottheorieën kunnen uitblijven. Deze ‘mensen in witte pakken’ werden onlangs gespot bij de faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica (EWI) maar hadden weinig geheimzinnige plannen.

Witte pakken

Complottheorieën kunnen uitblijven. Deze ‘mensen in witte pakken’ werden onlangs gespot bij de faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica (EWI) maar hadden weinig geheimzinnige plannen. Deze internationale commissie beoordeelt het elektrotechnisch onderzoek aan de drie technische universiteiten. En ook zij mogen de clean room van het ‘instituut voor microelektronica en submicron technologie’ Dimes niet bevuilen.(Foto: EWI)