Wat leeft er op de campus?

Delta is hét platform met het laatste nieuws over de TU Delft. De campus is de plek waar alles samenkomt, waar het leven van TU’ers zich grotendeels afspeelt. Een brand in een studentenhuis? Een verbouwing van de bibliotheek? Je vindt het hier.

Foto: Mediacommissie OWee

De redactie van Delta zit letterlijk op de campus en heeft direct contact met studenten en docenten. Gebeurt er iets? Dan zijn de redacteuren direct ter plekke om verslag te doen. Zo ben jij altijd op de hoogte van het laatste nieuws.

‘Campus’ gaat niet alleen over de TU, maar beslaat het hele universiteitsleven in Nederland. Nieuws en achtergronden over verenigingen, sportwedstrijden, en evenementen; je vindt het hier. Maar ook als ergens een reorganisatie een faculteit op zijn kop zet, een vakbond actie voert of medewerkers klachten hebben over hun werkplek lees je dat hier. Delta probeert nieuwe ontwikkelingen te verslaan, alle belanghebbenden aan het woord te laten en mee te zoeken naar oplossingen voor problemen.

En natuurlijk staan we open voor tips. Heb je bijvoorbeeld zelf een foto gemaakt van een evenement, heb je een nieuwtje over het eten in de aula of heb je gehoord dat er problemen zijn bij een studentenvereniging? Laat het ons weten via delta@tudelft.nl.

Roos van Tongeren / Redacteur