Wat doet de crisis met jou? Vul onze drank- en drugs enquête in

Hoe zit het met het drugs- en alcoholgebruik van Delftse studenten voor en tijdens de coronacrisis? Delta doet er onderzoek naar, help jij mee?

(Illustratie: Freepik / Marjolein van der Veldt)

Uit onderzoek van het Trimbos-instituut blijkt dat mensen tussen de 16 en 35 jaar tijdens de eerste lockdown minder xtc, amfetaminen en alcohol gebruikten, maar juist meer experimenteerden met paddo’s of truffels. Ook rookten ze vaker cannabis. Hoe zit het met het drugs- en alcoholgebruik van Delftse studenten? Delta doet er onderzoek naar, help jij mee?

Studeer je aan de TU Delft, vul dan onze korte enquête in. Deze bestaat uit een aantal (voornamelijk meerkeuze-) vragen over jouw alcohol- en drugsgebruik voor en tijdens corona. Het invullen neemt ongeveer vijf minuten in beslag.

Meedoen aan de enquête kan tot vrijdag 18 juni 17.00 uur. We zullen de resultaten van het onderzoek gebruiken voor onze journalistieke producties. Je antwoorden blijven anoniem en worden vertrouwelijk verwerkt. Je kunt er wel voor kiezen om contactgegevens achter te laten, zodat we je kunnen benaderen met eventuele vervolgvragen.

De vragenlijsten zijn zowel in het Engels als in het Nederlands beschikbaar.

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl