Virtual Gotcha

Het doel is je tegenstanders te liquideren, waarna je (beloning!) er hoogstpersoonlijk voor mag zorgen dat het gebouw van de studiefinanciering samen met alle schulden van alle studenten de lucht in vliegt. Eeuwige roem te verdienen dus. En een reisje voor twee personen naar New York. Maar waarom zo’n spel? Heinrich Naumann, communicatiemanager van Studenten.net: ,,Iedereen heeft wel eens irritaties omtrent de studiefinanciering, maar studenten springen niet meer op de barricades tegenwoordig. Dit leek ons een leuk alternatief.”

Een bom onder het gebouw van de studiefinanciering, wie wil dat niet op zijn geweten hebben? Dat lijkt het uitgangspunt van het spel ‘Virtual Gotcha’. Vanaf vrijdag 6 april is het spel binnen te halen via studenten.net (www.virtualgotcha.nl). Virtual Gotcha speelt zich af in Brallerdam, studentenhoofdstad van Nederland. In deze virtuele stad strijd je tegen vijf andere studenten elders in het land.