Vermiste student meldt zich

De vermiste student Erik Deenen is terecht. Hij heeft zichzelf vanmiddag gemeld bij de politie in Hengelo. Dat laat een woordvoerder namens de familie weten.

De Groningse student Erik Deenen (25) volgt een dag in de week vakken bij Bouwkunde in Delft en verdween vorige week donderdag na een toets aan de TU. Hij had vervolgens geen contact meer met zijn familie wat ongewoon was voor hem. Wel was er nog gepind en bleek uit gegevens van zijn OV-chipkaart dat hij op verschillende plekken in het land was geweest.

Rond vier uur vanmiddag hoorde de familie dat hij zich had gemeld in Hengelo. Waarom juist in die plaats weet de familie niet. Ze haalt hem daar nu op. Deenen verkeert in goede gezondheid, aldus de woordvoerder. Verdere informatie ontbreekt vooralsnog.