‘Unieke baan’ bij ISO

Geïnteresseerden dienen zich voor 5 maart te melden bij het ISO (030-2544446). Zij krijgen dan een informatiepakket toegestuurd en een uitgebreide functiebeschrijving. In het huidige bestuur zitten geen Delftse TU-studenten.

Voor een ,,unieke baan in de landelijke onderwijspolitiek” heeft het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) kandidaten nodig. Zij kunnen nu solliciteren naar een bestuursfunctie. Het ISO, een officiële gesprekspartner van minister Ritzen, zegt 400.000 studenten te vertegenwoordigen. Per 1 juli moet een volledig nieuwe ploeg aan de slag.