Trek aan de bel bij studievertraging

Voor deze Card hebben zij ook een helpdesk.

In het Sportcentrum (SC) kunnen studenten tegen een bescheiden prijs een veelheid aan sporten beoefenen. Ook bij het Cultuurcentrum (CC) of Studium Generale (SG) hoeven studenten slechts een kleine bijdrage te betalen als zij een cursus, workshop of training willen volgen.

Bij het Studentenadviesbureau (STA*D) kunnen studenten terecht voor advies op velerlei gebied zoals studievertraging of twijfels over de studie (zie artikel) maar ook met vragen over de studiefinanciering of de financiële voorzieningen van de TU Delft voor topsporters.

Het Studenten Service Centrum (SSC) heeft studenten verschillende faciliteiten te bieden. De Centrale Studentenadministratie (CSa) draagt zorg voor de inschrijving en de CampusCard. Voor deze Card hebben zij ook een helpdesk.