Symposium over duurzaamheid

De Students for Sustainability houden op de avond van 7 mei hun jaarlijkse symposium over duurzame energie, vervoer en voedsel in de Aula. Er zijn nog tickets verkrijgbaar.

Het bestuur van S4S 2019. (Foto: Students4Sustainability)

Op de nieuwste editie van het symposium spreken Gert-Jan Kramer (Universiteit Utrecht), Jorgen Pluym (New Business Development Honda), Mark van Baal (Follow This) en Anniek Mauser (Manager sustainability Unilever). Zij zullen vanuit hun perspectief de vraag beantwoorden hoe een toekomstige duurzame samenleving er zou kunnen uitzien.

Kramer en Van Baal benaderen deze vraag vooral vanuit het oogpunt van de energietransitie, Pluym zal dit aanvullen met zijn verwachtingen over hoe we ons in de toekomst zullen transporteren. Tot slot zal Mauser het plaatje compleet maken met haar ideeën over hoe we in de toekomst duurzaam aan ons voedsel zullen komen.

• Alle speeches zijn in het Engels. Kaartjes (7,50 euro, gratis voor studenten en scholieren) zijn verkrijgbaar via Facebook, ticketlink of via onze website.

Symposiumposter 2019. (Beeld: Students4Sustainability)

Students for Sustainability werd in 2007 opgericht door drie Delftse studenten. Hun doel: studenten inspireren en activeren om hun kennis en vaardigheden in te zetten voor een duurzame wereld.

Wetenschapsredacteur Jos Wassink

j.w.wassink@tudelft.nl