Opinie

Summerschool

Zowel enkele weken geleden als afgelopen week (Delta 26) werd aandacht gewijd aan de Summerschool die vanuit TBM werd georganiseerd voor buitenlandse masterstudenten.

br />
Beide keren werd er wat meewarig over geschreven, als zou het een groot fiasco zijn geworden. (,,De trage visaverstrekking leidde ook tot het mislukken van de Delftse summerschool voor buitenlanders.”).

Als een van de tutors van de Summerschool kan ik zeggen dat misschien het deelnemersaantal tegenviel, en dat een en ander moest worden omgepland, maar dat aan de inhoud van de Summerschool niets mislukt is, iets wat ook door de studenten en de rest van de staf zo beoordeeld is.

Hopelijk kan de berichtgeving in het vervolg iets minder gekleurd zijn.

.aut Jonathan Stranders, tutor Summerschool 2003

Hopelijk kan de berichtgeving in het vervolg iets minder gekleurd zijn.

.aut Jonathan Stranders, tutor Summerschool 2003