Studie Ontwijkende Activiteiten

www.theaterdeveste.nl

www.mysteryland.nl

www.soixante-neuf.nl

Heb je nog energie over na de Owee? Stort je je niet in een van de vele KMT-programma’s? De komkommertijd zit er al weer bijna op, dus de theaters presenteren hun programma’s voor het komend jaar. Hét moment om te reserveren voor je favoriete voorstellingen! Een greep uit het aanbod van theater de Veste: De Vliegende Panters met hun nieuwe show ‘The main event’; ‘One flew over the cuckoo’s nest’ met onder meer Simone Kleinsma en Victor Löw; Dolf Jansen met ‘Dolf Durft’; ‘Hitsig!’ van Veldhuis en Kemper en ‘The Age of Unbeauty’ van het Australian Dance Theatre. Voor studenten die het risico van een uitverkochte voorstelling voor lief nemen heeft dit theater een leuke regeling: voor slechts een tientje heb je een jongerenzwerfkaart waarmee je voor maar vijf euro bij iedere voorstelling naar binnen kan, als er een kwartier voor aanvang nog kaartjes beschikbaar zijn. Komende week heb je hier natuurlijk nog niets aan, aangezien het theaterseizoen nog niet begonnen is. Toch is er wel het een en ander te beleven: zaterdag presenteert ID-T op het voormalig Floriadeterrein in de Haarlemmermeer weer een nieuwe editie van Mysteryland. Op dit evenement, dat geldt als afsluiter (en hoogtepunt?) van het festivalseizoen, wordt ook dit jaar weer de internationale dj-top vertegenwoordigd door onder andere de Amerikaanse legende Armand van Helden, Paul Oakenfold, Sven Vath, Erick Morillo, Felix da Housecat en Sander Kleinenberg. Heb je al wel genoeg festivals gezien deze zomer? Zaterdag organiseert de exclusieve Amsterdamse club Sinners ‘hét vrouwvriendelijke event van Amsterdam’: Soixante Neuf. Heel veel mooie vrouwen, maar ook mooie mannen die al hun zorgen voor een paar uurtjes thuis laten en zich laten gaan op swingbeat classics, (latin) house en dance (classics), old skool en new skool. Dus laat je dagelijkse kloffie thuis, trek je meest sexy outfit aan (het deurbeleid is streng, maar niet ondoordringbaar) en ga nog even helemaal los voordat de vakantie weer voorbij is! Dames kunnen een gastenlijstplekje winnen door naam en mailadres te mailen naar info@soixante-neuf.nl. (GR)

www.theaterdeveste.nl

www.mysteryland.nl