Studie Ontwijkende Acitiveiten

Sinds vorig jaar heeft Nederland zijn eigen minifestival vol met de crème de la crème van de Berlijnse muziekscene. Vrijdag en zaterdag zijn in de twee zalen van Het Paard van Troje twaalf verschillende bands, dj’s en live acts te vinden. Enkele van de optredende artiesten zijn The Scandals(punk en rock&roll), Justine Electra (blues) en Die Túren (R&B). Dat moet dus wel vielen Spaß worden tijdens ‘Berlin ruft an!’

Room Eleven timmert al enkele jaren aan de weg om Nederlands bekendste jazz- en easy-listening band te worden. Sinds hun debuutalbum ‘Three white Russians and a pink Pussycat’ zijn ze een eind op weg om dit te verwezenlijken. De oud-studenten van het Utrechts Conservatorium zijn alweer bezig met hun tweede album met een geweldig duet met Dayna Kurtz. Donderdag is de vijfkoppige formatie te zien in het Rotterdamse Waterfront.

Voor liefhebbers van toneel met een humoristisch tintje valt er dinsdag genoeg te beleven in ons eigen Theater de Veste. Toneelgroep Bloody Mary brengt dan namelijk haar nieuwste voorstelling ‘Hol’. Het speelt zich af in een prehistorisch openluchtmuseum. Een leraar heeft zichzelf met zijn van hem vervreemde vrouw en dochter opgesloten om nader tot elkaar te komen. Dit alles leidt tot een woest en hilarisch familiedrama met veel liedjes en muziek. (JR)

www.ch.tudelft.nl/dies

www.berlinruftan.com

www.waterfront.nl

www.theaterdeveste.nl

Vanavond verzorgt Wiskunde en Informatica Studievereniging ‘Christiaan Huygens’ (CH) een knallend feest in Speakers. Niet zomaar een feest, het betreft hier het eindfeest voor de 51ste dies van de vereniging. De internationaal bekende Gregor Salto draait enkele uren zijn lekkere platen. Hierna neemt huis-dj PJ het over om tot in de kleine uurtjes door te gaan. Kaarten kun je kopen bij CH in het gebouw van EWI.

www.ch.tudelft.nl/dies

www.berlinruftan.com