Studentenraad keurt TU-begroting goed

De centrale studentenraad heeft de TU-begroting voor 1998 goedgekeurd, maar daarbij tevens kanttekeningen geplaatst. De raad wil dat er snel duidelijkheid komt over het geld dat de lichting ’93 van Industrieel Ontwerpen zou toekomen, ,,en er is maar één goed antwoord mogelijk”, aldus een Aag-woordvoerder.

br />
De studentenraad is daarnaast ‘ontstemd’ over het feit dat niet alle facultaire studentenraden in de gelegenheid zijn gesteld de begroting van hun faculteit in te zien. Ondanks herhaaldelijk verzoek zouden ze met een kluitje het riet zijn ingestuurd.

Ook stelt de raad dat er een ondergrens zit aan het aantal tijdschriften van de bibliotheek, dat al geruime tijd bezig is titels te schrappen. Een te mager tijdschriftenbestand leidt tot een uitgeholde bibliotheek, vindt de studentenraad.