Studentenraad gaat collegezalen in

Persoonlijke contacten helpen het best om de bekendheid van de studentenraad te vergroten, zo blijkt uit een enquête die de raad eerder deze maand hield.

Vragen

Van de 68 studenten die de enquête van de studentenraad invulden, vonden er 37 dat zij te weinig hoorden van de raad. Dat is veel, erkent raadslid Gerco Steenbergen, die de enquête coördineerde. ,,We willen daarom vaker praatjes houden tijdens colleges. Dat blijkt goed te werken. Persoonlijk denk ik dat mond-op-mond reclame altijd het beste effect geeft.”

Delftse studenten willen ook graag per email benaderd worden over de studentenraad, zo gaven zij aan. ,,Een beetje merkwaardig, omdat je iedereen altijd hoort klagen over ongevraagde mail”, aldus Steenbergen. ,,Er werd ook gesuggereerd dat we prominenter aanwezig moesten zijn op de informatiemarkt tijdens de Owee.”

Vragen