Studentenadviesbureau

NAF-FellowshipsDe Netherland America Foundation (NAF) stelt beurzen beschikbaar voor studenten die na het behalen van het doctoraal- of HBO-examen in de V.S

Stages instellingen EU

NAF-Fellowships

De Netherland America Foundation (NAF) stelt beurzen beschikbaar voor studenten die na het behalen van het doctoraal- of HBO-examen in de V.S. willen doorstuderen op graduate niveau. De beurzen zijn bedoeld voor graduate studie in de volgende vakken: media studies, bedrijfskunde (business administration), bestuurskunde (public administration) en economie. De beurs van 10.000 U.S. dollar wordt alleen gegeven voor een studie van een heel academisch jaar en is bedoeld voor het volgen van onderwijs; niet voor het doen van onderzoek of het volgen van een stage. De sluitingsdatum voor aanvragen is 1 februari 1996. Gedetailleerde informatie alsmede aanvraagformulieren zijn verkrijgbaar bij het Informatiecentrum van het Studentenadviesbureau.

Stages instellingen EU