Studenten zenden Owee uit via internet

De Delftsche Studenten Netcast Vereniging (DSNV) Hilversum 3 verslaat tijdens de Owee dagelijks de activiteiten via netcast, internetradio.,,We willen het presidentenforum integraal uitzenden, de verenigingendag en andere programma-onderdelen van de Owee verslaan”, aldus Pieter-Jan Vermunt, een van de vierentwintig ‘radiomakers’ van DSNV Hilversum 3.

Vermunt hoopt dat niet alleen ouderejaars studenten luisteren, maar ook aankomende 6-vwo’ers en eerstejaars. ,,Eerstejaars die verhinderd zijn, krijgen dan toch iets van de Owee mee. Vwo’ers kunnen horen hoe gaaf het hier is, zodat ze ook in Delft gaan studeren.” Om ze op de uitzending te attenderen, heeft DSNV Hilversum 3 een mailing verstuurd naar decanen van middelbare scholen.

De uitzending is ook bedoeld als promotie-actie voor de mogelijkheid die On Line Internet biedt om audio- en videosignalen te streamen. ,,Iedere radio-enthousiasteling is van harte welkom om mee te werken. Ook apparatuur kunnen we goed gebruiken”, aldus Vermunt. Vooralsnog is de studio van de ondervereniging van de Delftsche Studenten Bond gehuisvest in een piepkleine commissiekamer bij de studentenvereniging, maar DSNV Hilversum 3 hoopt ruimte van de TU te kunnen gebruiken.

De uitzendingen tijdens de Owee zijn te beluisteren via www.unicastdelft.nl.

,,We willen het presidentenforum integraal uitzenden, de verenigingendag en andere programma-onderdelen van de Owee verslaan”, aldus Pieter-Jan Vermunt, een van de vierentwintig ‘radiomakers’ van DSNV Hilversum 3. De radiomakers moeten nog met de Owee-werkgroep overleggen en nog apparatuur huren, ,,maar we zullen zeker elke Owee-dag uitzenden van negen uur ’s ochtends tot vijf uur ’s middags.”

De uitzendingen tijdens de Owee zijn te beluisteren via www.unicastdelft.nl.