Studenten tegen hbo op campus

Lees ook de artikelen:

het Opinie stuk :

Paard van Troje

het Achtergrond artikel :

Hbo en universiteit: de flirt wordt serieus

De Delftse studentenraad is niet blij met de vermoedelijke komst van de TH Rijswijk naar de campus. Volgens de raad wegen de voordelen niet op tegen de nadelen. Studentenpartij AAG is onder meer bang dat het hbo zichzelf University of Delft gaat noemen en dat de kamernood in Delft stijgt. Bovendien zouden schoolse hbo-leerlingen niet echt passen tussen zelfstandige TU-studenten.

Lees ook de artikelen:

het Opinie stuk :

Paard van Troje

het Achtergrond artikel :

Hbo en universiteit: de flirt wordt serieus