Studenten geselecteerd voor landelijke management game

Studenten Sergio de Sola, Marloes Borker, Roeland Bemelmans en Henno Janmaat zijn vorige week winnaar geworden van de marketing game ‘Industrat’. Daarmee zijn ze geselecteerd voor een landelijke management game.

br />
Het spel werd door de Technische Marketing Associatie Delft georganiseerd bij Industrieel Ontwerpen en Technische Bestuurskunde. De studententeams traden als bedrijven op een computergesimuleerde markt. De opdracht was zo goed mogelijk te overleven door de inzet van verschillende instrumenten, zoals de prijs van hun produkt, en uitgaven aan Research & Development en promotie. Behalve de winst die zij boekten, telde ook de motivatie van hun beslissingen mee. De teams presenteerden aan het eind van het spel hun strategie en toekomstvisie aan een raad van commissarissen. Deze raad was tevens de jury.

Het winnende team kreeg een sollicitatiecursus en loopbaanbegleiding aangeboden door het wervings- en selectiebureau KPMG Ebbinge. (M.v.d.K.)

Mariëlle van der Krol

Mariëlle van der Krol