Studente Bouwkunde komt om

Een twintigjarige studente Bouwkunde is zondagochtend 16 november om het leven gekomen bij een verkeersongeval. Ze bestuurde de auto zelf. Waarschijnlijk is ze in slaap gevallen.

De studente kwam samen met haar 17-jarige zusje en een even oude vriendin terug van een technofeest in Gent. Het ongeval gebeurde op de E19 in de richting van Breda. In een lichte bocht belandde de auto in de vangrail. De meisjes waren op slag dood.

Meer informatie is te vinden op de site van de Telegraaf

De studente – Annemarie Waaijer – kwam samen met haar 17-jarige zusje en een even oude vriendin terug van een technofeest in Gent. Het ongeval gebeurde op de E19 in de richting van Breda. In een flauwe bocht belandde de auto in de vangrail. De meisjes waren op slag dood.

Waaijer was lid van Laga. De roeivereniging heeft een rouwadvertentie op de site staan. Tot nader order zijn alle activiteiten van Laga afgelast. De studente was ook lid van het Delftsch Studenten Corps. Dat is in rouw tot en met de dag van de begrafenis.

In de hal van de faculteit Bouwkunde aan de Julianalaan ligt sinds maandagochtend een condoleanceregister met een foto van de overleden studente.

Meer informatie is te vinden op de site van de Telegraaf