Student mist vingertopje

Rico Zweers

Een eerstejaarslid van studentenvereniging Sint Jansbrug is tijdens de jaarwisseling bij het afsteken van vuurwerk het vingertopje van zijn rechter wijsvinger kwijtgeraakt. Nadat de klok twaalf uur had geslagen, stak de student buiten op straat bij de vereniging een rotje aan dat even daarvoor dienst had geweigerd. Bij de tweede poging explodeerde het vuurwerk in zijn hand. Nadat het vingertopje terug was gevonden, werd de student naar het ziekenhuis vervoerd waar geprobeerd is het topje weer aan de vinger te zetten, wat mislukte. (R.Z.)

Rico Zweers