Student gewond op studiereis

Dinh ernstig gewond geraakt bij een verkeersongeluk.

De student werd bij het nemen van een foto op straat geschept door een auto. Hij werd met een interne schedelbloeding en een gebroken been opgenomen in een ziekenhuis in Seattle. Zijn herstel verloopt voorspoedig. Een deel van de organiserende commissie is bij hem gebleven, totdat zijn familieleden gearriveerd waren. De student komt rond 14 oktober, samen met de overgevlogen familie, terug naar Nederland. De studiereis, die nog tot 13 oktober duurt, is ondanks het ongeluk gewoon doorgegaan. (P.R.)

Paul Rutten

Tijdens een studiereis in de Verenigde Staten, georganiseerd door de Vliegtuigbouwkundige studievereniging Leonardo da Vinci, is vierdejaars L&R-student C. Dinh ernstig gewond geraakt bij een verkeersongeluk.

Paul Rutten