Peiling: wel of geen QR-code op de TU Delft?

Het kabinet bereidt de invoering voor van een coronatoegangsbewijs in het hoger onderwijs. Delta peilt hoe studenten en medewerkers denken over een QR-code op de TU Delft.

(Foto: Marjolein van der Veldt)

Mag je niet-gevaccineerde studenten toegang tot de campus weigeren als er online alternatieven voor het onderwijs zijn? En wat is gezien de huidige besmettingscijfers de ideale onderwijsvorm? Delta peilt de voorkeuren van studenten en medewerkers.

Studeer of werk je op de TU Delft, vul dan deze korte enquête in. De resultaten van het onderzoek gebruiken we voor onze journalistieke producties. Je antwoorden blijven anoniem en worden uiteraard vertrouwelijk verwerkt. De enquête sluit op donderdag 18 november om 10.00 uur. De resultaten maken we zo snel mogelijk daarna bekend.

Het invullen van de enquête neemt maximaal 1-2 minuten van je tijd in beslag.