Peiling: wat ga jij stemmen?

Delta peilt de politieke voorkeuren van studenten en medewerkers van de TU Delft. Op welke partij stem jij bij de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart?

(Foto: Marjolein van der Veldt)

Wat stemmen je medestudenten? Wat is de politieke kleur van een faculteit of TU Delft als geheel? En welke thema’s spelen een belangrijke rol bij de keuzes in het stemhokje?

Studeer of werk je op de TU Delft en ben je stemgerechtigd bij de Tweede Kamerverkiezingen, vul dan deze korte enquête in. De resultaten van het onderzoek gebruiken we voor journalistieke producties van Delta. Je antwoorden blijven anoniem en worden uiteraard vertrouwelijk verwerkt. Je kunt er wel voor kiezen om contactgegevens achter te laten, zodat we je kunnen benaderen met eventuele vervolgvragen. Onze ‘stembussen’ sluiten op maandag 8 maart. De week daarna maken we de resultaten bekend.

Het invullen van de enquête neemt maximaal 1-2 minuten van je tijd in beslag.