Paal Centraal kampioen

Dolle vreugde bij de korfballers van Paal Centraal. De hoofdmacht promoveerde voor het eerst in haar 22-jarige bestaan naar de tweede klasse.

Door de overwinning op ADO van afgelopen zaterdag, haalde de hoofdmacht niet alleen de afdelingstitel in de veldcompetitie binnen, maar promoveerde de studentenvereniging voor het eerst in haar 22-jarige bestaan naar de tweede klasse.

Omdat concurrent Vlaardingen verloor, kan Paal Centraal in de laatste twee competitieronden niet meer worden ingehaald. De TU-ploeg startte moeizaam tegen ADO, maar boog na rust een 6-9-achterstand om naar een zege van 19-13. “Paal Centraal toonde veerkracht en doorzettingsvermogen” , concludeerde speler Joël Anker in zijn wedstrijdverslag. “Twee aspecten die het team mee mag nemen naar de 2e klasse na de zomer.”