OWee infomarkt: sporten en suikerspinnen eten

Hoe trek je op de informatiemarkt nieuwe eerstejaars studenten naar je vereniging? Bijvoorbeeld door aan te komen met een gifgele ‘decontaminatiebus’, bedacht vereniging Wolbodo.

Mensenvereniging Wolbodo kwam met een ontsmettingsbus naar de informatiemarkt. (Foto's: Connie van Uffelen)

Een ‘bacteriestofzuiger’ met zwaailicht, gele pakken en een bus met watersproeier. Je valt er gegarandeerd mee op tussen alle studentenverenigingen, vrijwilligersorganisaties en bedrijven op de Markt. “We moeten de omgeving hier een beetje ontsmetten, want we hebben gehoord dat eerstejaars ziekten met zich meebrengen”, zegt James van ‘mensenvereniging Wolbodo met een uitgestreken gezicht. Wat viel Delta nog meer op?

infomarktowee2018_SoSalsa_ConnievanUffelen_1.jpg

Salsavereniging SoSalsa verhoogde de sfeer met zomerse Latijns-Amerikaanse klanken, maar niet iedereen durfde zich te laten gaan.