OWee in foto’s dag 5: een spetterend einde

Duizenden nieuwe studenten maken momenteel kennis met het Delftse studentenleven. Delta doet de hele week mee, van racen tot zwemmen. Dit was de OWee donderdag.

(Foto's: Justyna Botor)

Op de laatste OWee-dag bezochten deelnemers het Absolute Waarde festival, de ultieme voorbereiding op hun studententijd in Delft.

TU Delft Dreamteam AeroDelft is klaar voor een vliegende start dit collegejaar.

De escaperoom van de Delftse brandweer was ontzettend spannend. Want hoe vind je de uitgang in een kamer vol rook?

Nu nog comfortabel in de virtuele racewagen van Forze, straks zwoegend op een Swapfiets.

Een rondje op de sloopkogel, wie wil dat niet?

Wie na vijf intensieve dagen zo gelukkig kijkt, heeft een fantastische OWee achter de rug.

Gelukkig hebben we de foto’s nog.

Spetter, pieter, pater, lekker in het water. Deze multifunctionele zwemcontainer mag wat ons betreft een vast plekje krijgen op de campus. In de zomer een zwembad, in de winter een ijsbaan.

Het is hard werken om tijdens de OWee je dagelijkse portie vitamines binnen te krijgen.

Na vijf geweldige dagen zit het erop. Veel nuldejaars beginnen dit weekend aan de kennismakingstijd bij hun vereniging en dan is het gedaan met de pret. Ook voor Delta, wij pakken vanaf maandag de draad ‘van het gewone leven’ weer op. Nooit meer nieuws missen? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief of volg ons op Instagram, Facebook, Linkedin of Twitter.

Dagje gemist? Kijk op:

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt