Ontruiming bij 3mE

De faculteit 3mE is dinsdagochtend 17 december ontruimd wegens een brandmelding. Zojuist kregen de wachtende mensen buiten te horen dat zij in de aula terecht kunnen.

De menigte voor het faculteitsgebouw stond al een dik half uur buiten toen decaan Theun Baller met een megafoon omriep dat het nog wel even kon gaan duren. De oorzaak van de brandmelding is nog niet officieel bekend, al zou het om een technische storing gaan. Rond twaalf uur krijgen de werknemers en studenten van de faculteit in de aula meer informatie.

Van buitenaf zijn er geen tekenen van brand in het gebouw. De brandweer is slechts met één wagen aanwezig en heeft de brandslangen niet afgerold.

Naschrift: De brandmelding bij 3mE bleek inderdaad veroorzaakt door een storing in een brandmelder.

Decaan Theun Baller vraagt de aanwezigen op last van de brandweer naar de aula te gaan.