Oeps Oras

Studentenpartij Oras heeft een foutje gemaakt. Per ongeluk is een actiepunt van AAG terecht gekomen in Oras’ campagnemateriaal. Jeroen Coppelmans, fractievoorzitter van Oras: ,,Binnen de studentenraad hebben we de afspraak dat als een partij ergens actie voor voert, de andere partij deze actie niet noemt. Ook niet als ze dat streven wel ondersteunen. Zo kunnen studenten de partijen en waar die voor staan onderscheiden.” De gewraakte tekst is ‘Oras wil dat studenten een project doen met studenten van een andere opleiding’; gewraakt, omdat juist de AAG fractie veel tijd heeft gestoken in een interfacultair onderwijsplan met een soort marktplaats voor interfacultaire projecten. Oras biedt AAG voor deze fout haar excuses aan.