Nieuw- en verbouwactiviteiten

Het zomerreces is op veel plaatsen aan de TU benut om, naast het gebruikelijke onderhoud, ook diverse verbouwingen uit te voeren. Zo zijn drie zalen in het GAAK-gebouw klaargemaakt voor de tijdelijke huisvesting van Lucht- en Ruimtevaart, waar men inmiddels begonnen is met de voorbereidingen van de asbestsanering in de laagbouw. Bij Elektrotechniek is het prakticum verhuisd van de werkplaats naar de laagbouw en is men drie etages in de hoogbouw aan het renoveren. Ook de nieuwbouw van de bibliotheek en de studentenflat aan de Balthasar van der Pol (zie foto) liggen op schema. Zij zullen respectievelijk eind volgend jaar en maart 1997 klaar zijn.