Nieuw bestuur LSVb

De landelijke studentenvakbond (LSVb) heeft een nieuw bestuur. Net als bij collega-organisatie ISO is de inbreng uit het hbo versterkt tot twee bestuursleden – en komt de voorzitter uit Maastricht. Het gaat om Christel Grimbergen, derdejaars geneeskunde. Met de keus van Grimbergen krijgt de LSVb voor de vierde keer in vijf jaar een vrouw als voorzitter. Zij is in Maastricht voorzitter van de studentenvakbond NSEM en lid van de universiteitsraad. In diezelfde raad, maar in de concurrerende fractie DOPE, zit ook Maarten Stienen die komend jaar voorzitter is van de gematigde landelijke studentenorganisatie ISO.