Minimaatjes

Echo-award 2002. Talentvolle allochtone studenten, die het een uitdaging vinden om deel te nemen aan een summercourse International Politics aan de internationaal vermaarde University of Cambridge kunnen meedingen naar de ECHO-award 2002.

Meer informatie? www.diversiteit.tudelft.nl onder het kopje studenten en diversiteit.

www.jufels.nl Op zoek naar een goed betaalde bijbaan in het voortgezet onderwijs? Schrijf je in op www.jufels.nl. Je kunt je o.a. opgeven voor het geven van bijles, onderwijsassistentie en surveilleren.

Kamers voor buitenlandse studenten die de workshop High-Rise Buildings 2002 op de fac.Bouwkunde willen gaan volgen. Huur euro 320,- voor de hele periode van 11 mei t/m 29 juni. Weet je een kamer, bel dan 015-2783208 of email c.denboer@bk.tudelft.nl

Medewerkers en studenten kunnen nog steeds een gratis TU-Gids 2001-2002 afhalen bij: TU-Shop, Mekelweg 5; secr. C&MG, Julianalaan 134 of bij het Studentenadvisbureau, Julianalaan 134.

Psychosynthese therapeute zoekt nog enkele cliënten. Redelijk tarief. Inl. 015-2140537 (Ada).

Femmes Fatales vrouwenavond! Kom elke 4e zat. v.d. maand naar onze bar/dans avond voor Les-Bi meiden, DWH, Lange Geer 22. Op 23 februari 21.00 uur film: If these walls could talk 2. Zie http://come.to/femmes-fatales

Gezocht: kamer voor Franse student, van 1 april tot 1 juli 2002. Heeft u een aanbod? Bel 079-3434455.

Wie wil mijn bijbaantje bij het secretariaat van huurdersraad Vulcanusweg overnemen? 8 uur per week, flexibele werktijden, goede verdiensten. Mail naar de voorzitter: jbdelft@wishmail.net

Deze week bij de Delftsche Zwervers: NOWEE! Net als alle andere kleine verenigingen doen we mee aan deze feestweek. We gaan Delft in vogelvlucht bekijken tot 22.00 uur, daarna wordt het te donker en verschuiven onze activiteiten naar de Koornbeurs.

Spelregels minimaatjes .

Minimaatjes zijn niet toegankelijk voor het bedrijfsleven. Voor advertenties: van der Meulen Promotions (adres in colofon).

Prijzen: commerciële aanbiedingen 12,50 euro; niet-commerciële aanbiedingen 3 euro (incl. BTW). Inleveren en contant betalen bij de redactie van Delta (adres in colofon).

Gratis voor studenten en medewerkers via TU e-mailadres.

Maximaal 200 tekens.

Inleveren vóór maandag 11.00 uur.