Mekelweg Open Air is gered

Het festival Mekelweg Open Air gaat door met een gewijzigde aanpak. Na nieuw overleg hebben de studenten van de stichting Mekelweg Open Air (MOA) deze week definitief besloten door te gaan met het festival, dat vorige week even leek te worden afgeblazen.

Wel moet er nog hard worden getrokken aan de sponsoring (wel contacten, nog geen contracten) en dient zo snel mogelijk een dagelijks bestuur te worden samengesteld. De vier commissies (waarin dertig studenten) willen allemaal graag doorgaan, aldus Jarjan Fisher, die thans in zijn eentje het dagelijks bestuur vormt. Het festival is over drie maanden, op 11 en 12 mei.

Na nieuw overleg hebben de studenten van de stichting Mekelweg Open Air (MOA) deze week definitief besloten door te gaan met het festival, dat vorige week even leek te worden afgeblazen. De aanpak is licht gewijzigd; geen drie maar twee podia met bands en Studium Generale biedt organisatorische, personele en waarschijnlijk ook financiële ondersteuning.