Medewerker van de week

Aisa Essed, student werktuigbouwkundeEwoud van Luik, hoofd onderwijs- en studentenzaken bij 3mE“Hij is gewoon een super relaxt iemand.

Ewoud helpt de werktuigbouwkundestudent snel te kunnen studeren. Hij denkt met studenten mee en als je een probleem hebt, is Ewoud degene die je uit de brand helpt. Daarbij is hij soms heel flexibel. En aardig, het is iemand met wie je gewoon wil praten als er iets is. Als je met een probleem zit, roepen studenten meteen: ‘Ga naar Ewoud!’ Door hem worden studenten niet de dupe van het systeem, zodat wij ons kunnen concentreren op de studie. Zo hoort het. Ik hoop echt dat hij nooit met pensioen gaat, hij is super belangrijk voor werktuigbouwkunde.”

Aisa Essed, student werktuigbouwkunde
Ewoud van Luik, hoofd onderwijs- en studentenzaken bij 3mE

“Hij is gewoon een super relaxt iemand. Ewoud helpt de werk-