Laga vierde op Varsity

De Oude Vier van de Delftse studentenroeivereniging Laga is afgelopen zondag als vierde geëindigd op de Varsity. De Oude Vier van de Delftse studentenroeivereniging Laga is afgelopen zondag als vierde geëindigd op de Varsity.

br />
De jaarlijkse roeiwedstrijd op het Amsterdam-Rijnkanaal bij Houten werd dit jaar gewonnen door het Utrechtse Orca. Er was veel kritiek op de deelname van deze niet-corporale vereniging aan de Varsity. De winnaars, allen afkomstig uit de Holland Acht van Korzeniowski, werden na de finish onthaald op een fluitconcert en boe-geroep.

Laga eindigde op een afstand van bijna een halve minuut achter de winnende Oude Vier. De Delftse corporale vereniging wist de Varsity twee jaar geleden voor het laatst te winnen.