KPN-er wordt directeur Financiën

Maarten van der Vorst, nu nog general manager van een KPN-businessunit, is benoemd tot directeur Financiën.BusinessVan der Vorst (43) begon op 20-jarige leeftijd als accountant bij Price Waterhouse Coopers.

Aan de TU gaat Van der Vorst vanaf 1 april leiding geven aan de stafeenheid Financiën van het college van bestuur. Daaronder valt de financiële besturing van de universiteit en het financiële beleid. Van der Vorst volgt drs P. Verheij op, die eind augustus overstapte naar het Studenten Service Centrum. Tot 1 april neemt drs H.J. Lenoir nog de leiding van de stafeenheid Financiën waar.

Business

Van der Vorst (43) begon op 20-jarige leeftijd als accountant bij Price Waterhouse Coopers. Daarna belandde hij via een aantal functies in het financiële management bij KPN Telecom. Naast de financiële verantwoordelijkheid voor een businessunit droeg hij zorg voor de ontwikkeling, bouw en service van telecominfrastructuren.