Opinie

Klachtenmeldpunt

Namens het VSSD-bestuur, Bianca Stalenberg

In Delta 33 was te lezen dat de studentenpartij Oras een centraal klachtenmeldpunt op wil zetten. Om verwarring te voorkomen, wil de VSSD de studenten informeren over het al bestaande klachtenmeldpunt: het VSSD-studentensteunpunt. Het klachtenmeldpunt waar de Oras op doelt zal een intern orgaan binnen de TU Delft worden en zal zowel studenten als medewerkers te hulp staan. Het VSSD-studentensteunpunt daarentegen geeft studenten advies en stippelt wegen uit hoe de studenten hun recht kunnen behalen. Komt de student er bij de universiteit niet meer uit, dan kan hij altijd nog bij de VSSD aankloppen.

Namens het VSSD-bestuur, Bianca Stalenberg