ISO kiest nieuw bestuur

De Groningse studente Roos Zwetsloot wordt de nieuwe voorzitter van het Interstedelijk Studentenoverleg (ISO). Zwetsloot volgt Erik van Buiten op, die ook al in Groningen studeerde toen hij vorig jaar juli de studentenbond ISO ging leiden.

Eerder koos de tegenhanger van het ISO, de LSVb, ook een nieuwe voorzitter. Dat is Marije Lieuwens geworden, derdejaars journalistiek aan de Hogeschool van Utrecht. Zij neemt het stokje over van Larissa Pans, die ook journalistiek studeert, maar dan op de universiteit van Groningen. (HOP/MtW)

Zwetsloot volgt Erik van Buiten op, die ook al in Groningen studeerde toen hij vorig jaar juli de studentenbond ISO ging leiden. De nieuwe voorzitter is vijfdejaars bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen, waar ze al een paar bestuursfuncties bekleedt. Daarnaast is ze coach bij de studenten-waterpolovereniging.