Opinie

Idolen

Losjes lees ik de Delta door. Er staan aardige dingen in. Weer technisch vernuft. Dit keer een bolleboos over de viscositeitvan olie. Blikvangers die het ook goed doen zijn de foto’s met verhaaltje van studenten.

Nog een paar keer omslaan en ik

heb mijn Delta gelezen. Nog even de achterzijde. Dan gaat me een lichtje op : misschien nog een stukje van Mudde !?

Het is vandaag raak. Ja, onderaan het stukje Idolen staat Tonie Mudde.Ik lees ’t met aandacht. De stijl is fantasievol. Het boeit tot en met

de laatste zin. Ook zijn stukje roept over het mooie van de fantasie. Mijn idolen zijn Penelope Cruz, en Marco van Basten, zegt Mudde.

Ik hoop ze nooit te ontmoeten. Het is waar : De fantasie is mooier dan de werkelijkheid. Mooi Tonie. Ik hoop dat je nog lang blijft schrijven.

medewerker electronische instrumentatie CiTG.

van olie. Blikvangers die het ook goed doen zijn de foto’s met verhaaltje van studenten. Nog een paar keer omslaan en ik

medewerker electronische instrumentatie CiTG.