Hoorzitting afgelast

Een tiental studentenraadsleden is dinsdagochtend voor niets afgereisd naar Woerden. De Delftse studentenafvaardiging kwam voor de langverwachte hoorzitting inzake het geschil met het college van bestuur over de studenteninspraak bij de faculteit TBM.

De Delftse studentenafvaardiging kwam voor de langverwachte hoorzitting inzake het geschil met het college van bestuur over de studenteninspraak bij de faculteit TBM. In Woerden aangekomen, kregen zij te horen dat de voorzitter van de speciale MUB-commissie ziek thuis was. De overige commissieleden, onderwijsjurist Pors en het cvb waren na de ziekmelding afgebeld, maar de studenten zijn daarbij vergeten. Een mopperende studentenwoordvoerder overweegt nu reis- en lunchkosten te declareren, maar weet nog niet precies bij wie. De zitting wordt verplaatst naar het eind van deze of het begin van de volgende week. Daarvoor zullen de betrokken studenten waarschijnlijk offers moeten brengen, want de tentamens zijn dan weer begonnen.