Opinie

Hersenspoeling

In Delta nr. 25 schrijft Tom Köhler dat de Delftse studentenverenigingen het weekend na de Owee ,,traditioneel besteden aan het hersenspoelen van geronselde nullen”.

br />
Als leden van de Delftse Studentenvereniging Nieuwe Delft kunnen wij u meedelen dat wij dat weekend hebben gebruikt om sociëteit De Bolk grondig schoon te maken, zodat we onze gewaardeerde eerstejaarsleden op zondag in menswaardige omstandigheden te eten konden geven. Hierna zijn zij gaan zeilen, waarbij zij misschien wel zijn gespoeld, maar zeker niet gehersenspoeld.

Indien u van plan bent om volgend jaar weer dusdanig generaliserend over KMT’s te berichten zien wij ons genoodzaakt onze KMT hieraan aan te passen. Laat u dit a.u.b. tijdig weten, dan kunnen wij ons deze materie eigen maken.

Arjan van Reeuwijk, Lucas Rijnders, Michiel Meeuse, leden van de Bolk .

Arjan van Reeuwijk, Lucas Rijnders, Michiel Meeuse, leden van de Bolk .