Opinie

Heb je een mening? Dit is jouw platform

Signaleer je als medewerker of student van de TU Delft problemen binnen of buiten de universiteit, zie je ontwikkelingen die je aan de kaak wilt stellen en weet je mogelijke oplossingen? Op het Delta-platform kun je je mening delen.

Binnen de TU gaat er veel goed. Onderwijs en onderzoek zijn van hoge kwaliteit, studenten en medewerkers werken over het algemeen in harmonie aan hun studie en werk. Maar natuurlijk gaat er ook wel eens wat mis, zijn er ontwikkelingen waar mensen niet blij mee zijn. De Delta-redactie schrijft daarover volgens de wetten van de journalistiek, pleegt hoor- en wederhoor, houdt zich aan de feiten en werkt objectief en constructief.

Maar de Delta-website is ook een platform waar studenten en medewerkers in hun eigen woorden hun mening kunnen laten horen, in samenspraak met de redactie. We werken met columnisten, bloggers en recensenten, maar verwelkomen ook opinieartikelen van ‘gewone’ medewerkers en studenten. Onversneden kritiek en goed onderbouwd commentaar zijn welkom, waarbij wat de redactie betreft respect en oplossingsgerichtheid steeds voorop staan. Zo hopen we te helpen bij het op gang brengen van discussies die de TU beter kunnen maken.

Heb je interesse in het schrijven van een opiniestuk? Mail de redactie op onderstaand adres voor overleg.

Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl