Gratis wintersport

Kilo’s foldermateriaal krijgt de beginnende Delftse student tijdens de ontvangstweek in de handen gedrukt. De selectieve Owee’er bewaart flyers met gratis hamburgers en gooit de rest op de grond.

br />
Zo ook tijdens de Waterdag in het Delftse Hout waar stapels Postbankflyers in het gras belandden. Wat niet alle Owee’ers hadden begrepen: op de flyer stond een nummer. Met dat nummer kon een prijs worden gewonnen.

Wie dat wel begreep was derdejaars student Jeroen Wassmer. Onder het motto ‘hoe meer flyers hoe meer kans’ raapte hij een paar vierkante meter flyermateriaal van het gras en werd de gelukkige winnaar van een gratis wintersport voor twee personen in de Franse Alpen.