Opinie

Fietsparkeerverbod

Zesdejaars student werktuigbouw

Sinds vorige week mogen fietsen niet meer geplaatst worden aan de voorzijde van het gebouw van werktuigbouwkunde en maritieme techniek. Ik vind het uitermate treurig dat dergelijke beslissingen worden genomen, die geheel indruisen tegen het stedenbouwkundig masterplan van de TU. Daarin wordt juist gepleit fietsers en voetgangers zoveel mogelijk over de Mekelweg te laten gaan. Treurig dat er wordt gedacht dat studenten op een fiets niet goed genoeg zijn om van de hoofdingang gebruik te mogen maken. En stuitend dat er vele manuren verkwist gaan worden voor de handhaving van een maatregel, die gedoemd is om te mislukken.

Zesdejaars student werktuigbouw