Enquête onder TU-studenten

Wat vindt de Delftse student van onderwijs-‘produkt’ dat de TU hem voorzet? Wat vindt hij van de studeerbaarheid, de beschikbaarheid van diktaten, van de voorzieningen, van de huisvesting, de begeleiding enzovoorts. Die vragen wil het college van bestuur een extern bureau, met behulp van een interne begeleidingscommissie, regelmatig aan de Delftse studentenpopulatie voorleggen. Doel ervan is het bijsturen van het TU-beleid en het verzamelen van materiaal voor de marketing van de universiteit. De Groningse universiteit ging de TU onlangs hierin voor.