Eerste cross-editie van Grote Plas Competitie

De cross is de tweede trimloop van de zes die onder de naam Grote Plas Competite georganiseerd worden. Er zijn drie verschillende parcoursen die twee maal worden uitgezet, dus drie maanden na de eerste keer kun de deelnemers – iedereen is welkom – weer lopen en zien of er progressie gemaakt is.

Diegene die alle parcoursen een keer heeft gelopen doet mee aan de competitie en loopt voor een plaats in het eindklassement, en mogelijk voor de wisselbeker of een van de ereplaatsen. Voor de competitie geldt de klassering op de korte afstand voor de dames en de lange afstand voor de heren.

De start is steeds om 16.30; inschrijven vanaf 15.40 uur in de Theeschenkerij ‘Het Rieten Dak’ aan de Aan ’t verlaat. Parkeren is mogelijk op de Tweemolentjeskade bij De Grote Plas. Kosten: negen gulden voor de hele competitie of drie gulden per keer. Inl. 015-(2)158781/2623440

Programma GPC 1995-’96

8 november Crossparcours 2,6/4,6 km

13 december Wegparcours 3,9/7,8 km

10 januari Klassiek parcours 2,5/5,13 km

14 februari Crossparcours 2,6/4,6 km

13 maart Wegparcours 3,9/7,8 km

Studentenatletiekvereniging De Delvers organiseert woensdag 8 november de eerste cross-editie van de Grote Plas Competitie. Het parcours is uitgezet op de zandheuvels achter het winkelpand van IKEA. Afhankelijk van het weer kan het parours vieszwaar worden of juist alleen maar moeilijk.

Programma GPC 1995-’96

8 november Crossparcours 2,6/4,6 km